Svettas, ta ett extra pass, sitter du kommer din rumpa växa fast

hejhopp. jag sitter. slutade skolan för mer än en timme sen men har bara hunnit diska, det var en jävla massa disk haha jag bakade igår igen ganska länge sedan sist kände jag. mina fingrar är alldeles skrynkliga nu.. inte skoj. idag hade vi sovmorgon till tolv men jag och sandra åkte ut till amanda och spanade in hennes hästar och kaniner. det är en uppgift i skolan vi har att typ skriva en rapport om hur ett djur beter sig.
Jag har massor utav plugg som måste göras.. matte engelska grammatik och tyska läxa. jippi och jag vill ut känner mig helt trött och seg.

igår vare också skola slutade tidigt, men blev att vara ute och skejta typ nästan hela dagen plus kvällen, var inne ett tag och bakade och kollade tv men annars var vi vid rampen nästan hela tiden. inte för att jag lär mig något men jaja.. det blev att vara hemma hos samuel på kvällen och glo på nått konstigt program på tv, nice :).

nu pratar ja med systra mi.. jag borde plugga men ska kolla avenyn snart tror som jag längtat :). hejsvejs!

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0