ut på synthesizer-golvet, Ner i ljuva livet, Upp på taken Över staden, Under fabriksmolnen

idag vare tävling på schemat! vi körde parallel slalom på snowboard/jibb träning  och jag måste ju tyvärr tala om det men jag Lisa Gros vann! över alla jibb och snowboardare ja måste ju typ vara ganska bra då.. fast den saken går nog att diskuteras.. jaja jag vann i final mot maria jag är fett bbäst. sandra kom fyra tror jag :)
igår lärde jag mig två nya saker i backen också duktig lisa :) och det är underbart väder jätte varmt och sol men njaa snön kanske inte är den bästa men men :)

nu sitter jag här oduschad och fräsch har diskat och räknat matte sen vi slutade. nu ska jag kolla avenyn tror ja, sen kanske träffa linda eller? i annat fall ska jag tvätta och plugga.. för på lördg åker jag till funäsdalen med familjen och jonas i en vecka :) nice

men a hejdå bloggen hahah

Åh kom igen lena,
vad skulle vi annars göra?

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: :/

ha det så trevligt i funäsdalen med familjen och jonas då..

2010-04-15 @ 08:56:47
Postat av: Fanny

Får jag fråga, hur kommer det sig att du valde att börja skola i Vännäs? Lite random sådär kanske.. Funderar själv på att börja där uppe, så jag undrar lite allmänt bara :)

2010-04-16 @ 22:18:04
URL: http://fanifofan.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0