Vad vill du säga när allting är sagt vad vill du känna när någon tagit din makt

Det här med att ha blogg verkar inte gå speciellt bra för mig,  
har ju aldrig något att säga eller berätta om. hmm.. kollade på tv4.se igår
stötte på en känd bloggare roligt program
där berättade bloggaren om hur hon är en annan person på bloggen,
hur hon vill provocera alla andra och gärna påverka de stackars
15åriga blonda flickorna att bli lika utseende fixerade som hon är
(enligt sin blogg) frågan är hur man kan vara sådär bara på låtsas,
jag sprutar in skit i mina läppar bara för att testa liksom
så andra ska veta hur ont det gör? sure du är nog inte utseende fixerad.
det absolut roligaste var
att hon i slutet av intervjuvn sa att nej jag tänker inte sluta att provocera
det är den jag är och jag tänker inte ändra mig? hmm -.-
förvirrad blir man, men låt henne och hennes fans hållas,
det finns ju trots allt några av mina vänner som gillar hennes blogg så..
hoppas bara de inte gillar den på riktigt börjar bli orolig haha ;)

men nu måste jag ju lsuta snacka skit om nån bloggare känns så taskigt,
bara tyckte intervjuvn och hennes ord var ganska roliga men förlåt.
börjat bli lite sådär dryg nu igen.. alla klagar. nu när det bara är 5 veckor kvar typ..
 fast det är nice :) sommar sen inget jävla vännäs kallhåla,
dock inget linda eller de andra flicktyperna heller.. :(

men ja på tal om flickor så hade nästan alla antar jag engelska nationella idag
förutom just dom tejerna.. lite efterblivna.
jag vet inte vad ni tycker men uppgiften var då allt konstig tycker jag, det va svårt.
igår var det matte prov också konstiga och svåra frågor faaaan..
hatar när prov går dålig fast ja eftersom jag nu sitter och skriver detta ist för att plugga
antar ja att ja inte bryr mig så mkthar ju trots allt kemi prov imorgon också, skoj skoj..
kommer gå åt pipsvängen.

Hoppas alla har det bra, men inte bättre än jag..
jag sitter och pluggar är hungrig som tusan men för lat för att laga mat
så nu vet ni gränsen för välmåendet (Y)



"Du ville prata häromdagen
och helt plötsligt blev det tyst
jag undrar vad som hände
vi som skrattade nyss
"


kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0