där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt

tjena hej ,
när man läser andra bloggar känner man att sin egen blogginte har mycket vettigt att komma med men ändå ber folk en att skriva mer , då blir man lite fundersam om man verkligen borde. har man inget vettigt att säga får man väl ändå inget sagt.
men för att komma någonstans får jag väl som vanligt berätta om mitt liv.
har precis lämnat linh och oscar vid tåget de kom hit i torsdags morse medan sandra kom i onsdags morse. det har varit mycket mycket trevligt med fin besök från hemstaden och skönt med lite folk som kan prata normalt
inte något he hit och he dit där inte.
sen bjöds det på galet god mat och trevligt folk och skidåkning. idag till exempel skulle vi gå till backen när vi gått ungefär till la gondola eller ne lite länre så började jag tröttna på det där traskandet så ja försökte lifta och ja lyckades vi fick skjuts hela vägen till backen awsooome :), lisa är liftareN :) sen på vägen hem lyckades ja tigga skjuts av arvid så hans mamma skjutsade oss fram till dörren , ännu bättre :) tackar.

aa sen har inget hänt vi har ätit pizza linda har skaffat pojkvänn om man nu kan kalla det vän.. hihi klart man kan. hon och dennis blev tillsammans igår så dom firar ett dygn idag grattis! mohah tänkte bara så alla vet det nu att linda är inte längre min utan tydligen dennis tenniss.. jaja ja får väl nöja mig med bara jonasponas nu då :)
och han kanske kommer upp snart kanske kanske kanske :):)



aa annars har det inte hänt något så nu ska ja kolla på tv och dricka wasser, och det är kallt här . och ja saknar hemma som är lika kallt och ja älskar min syster :)
och gå nu och gör något vettigare än att läsa bloggar. eller iaf bloggar utan mening
puss

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: grrretaa

men när han inte har nån boll har han ingen koll ;) hihi fattaruu ;);)

2010-02-13 @ 23:14:44
Postat av: kan ha fattat

hahahaha pratar vi tennis boll nu? ;) heh eller.

2010-02-14 @ 10:21:03
Postat av: Anonym

ja alltså boll.. bollen som man spelar med. alltså deet riktiga spelet inte det andra spelet, amen du fattar liksom hihi :D

2010-02-17 @ 13:51:53
Postat av: P.s

det var från mig ju :]

2010-02-17 @ 13:52:24

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0