Know that I must pass this test So just pull the trigger

tråkiga nyheter om ni inte visste så består livet av femhundrafemtioelvamiljoner stycken för många val…Ibland blir inte allt som man tänkt sig och just nu känns det som om ingenting är tänkt även om ja tänker som en dåre. Livet är inte lätt har ja hört.. illa det må jag säga för vad skönt det vore.

 

Men att välja, att veta att det kan bli helt rätt eller bara fel, det måste ju vara det värsta livet har att komma med. att bo hemifrån har varit bra, roligt men även det jobbigaste jag varit med om. Att längta hem varje dag, att sakna familj vänner och pojkvän, inte kul inte kul. men man måste ju tydligen välja och ta chanser. och ja är glad att jag chansade och testade, men inget varar för evig eller? hur är det EEgentligen?

 

ska sitta hemma ikväll precis som igår för mitt knäeliknä värker.. kom till vännäs igår morse och blev första lektionen ute i backen, mohaha linda och jag är kungar fast av kvinnligt kön. jag föll hela tiden, vem i hela världen försöker sig på ett reflatrör,, är ju randig på kroppen nu av blåmärken sen verkade ja bara ha en förkärlek till att inte landa på skidorna i hoppen för det gick ju bara inte.. men linda landa ju inte heller på några skidor (eftersom hon åker snowboard) så jag var ju inte ensam.
imorgon bitti kommer linh och oscar upp hit mkt trevligt med lite besök hemifrån :)

 

tänkte bara säga, jävligt cool sida det här:

http://www.svingelskogen.se/index.htm


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: svingelskogen fans

det är en besvikelse att efter alla dessa år få se hur djuren ser ut jag har mina bilder de vill jag behålla.. paja inte men illustrerade verklighet.. Svingalskogen fore life och bandet i bilen är värt 600:- tack kusin för att du gav oss den lyckan :D

2010-02-12 @ 08:46:25
Postat av: pekfingret på din högra hand

kände det samma, och vem ursäkta ordvalet men fan är isak isbjörn? en isbjörn i svingelskogen går ju en gång till fan inte för sig...

2010-02-13 @ 21:44:41

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0