rundradiosatellit

allt mitt flyt har flytt
nu har allt förfallit
det är bara husflit och oflyt

"en olycka kommer sällan ensam"

hejhopp i galopp. eller ne långsam skritt.
varför har man flyttat till norrland när det är hemma i norrköping som det finns mest snö.. här är det bara kallt och jävligt, fifean. sitter och fryser med ett glas vatten brevid mig. maten är slut och ja måste ner till ica men usch så ovärt när det är kallt även ute..
igår var vi i railbacken och körde lite jag klarade nästan en sån där downrail men det var inte lätt, att komma upp på railen tog all min kraft så sen gick det bara utför och nerför fast inte på railen. ajja. kanske blir att dra ut dit sen också men först måste ja plugga engelska grammatik tror ja och ja gå ner till ica..

och om typ 52 timmar sätter ja mig på tåget hem wiiii :) saknar alla så galet mkt och livet är piss här uppe.
speciellt när linda är iväg med snowboard i kittelfjäll, den häxan asså..

pussohej

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: malou

nää jag bli fan ledsen om du flyttar, vem ska då hjälpa mig? :(

2010-02-03 @ 21:07:17
URL: http://malouwestermark.blogg.se/
Postat av: Sys

Jag blir bara glad :)

2010-02-04 @ 10:21:54
Postat av: bloggensägare

mina känslor är splittrade.. och malou du vet inte huuuuur många gånger du sagt att ja ändå inte kan förklara så du hittar nog någon som passar bättre till det jobbet :P

2010-02-04 @ 12:35:51

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0