Kan inte stanna, men vart ska jag gå? Hur jag än gör blir det fel ändå.

vilken toppen bra bloggare ja är jag borde känna plikter kanske skriva kärleksdikter, ha onflikter med åsikter och motvikter. men aa på tal om vikter ja va på gymmet igår och linda tvinga mig träna armarna.. gick as bra klarade bänkpress säger inte hur många kilo ni kan ju gissa själva. efter dessa jobbiga övnigar skulle hon även ha mig att stå på händer? asså ne hela min tunga kropp på mina två små tunna armar. det gick inte ramla ihop som en hög hög på golvet typ fyra gånger innan hon gav upp sin dumma idé .så det blev att ligga låg,, jäkligt låg hon tvinga ner mig på golvet med jobbigt jobbiga situps och samtidigt som ja höll på att dö av spänningar imagen skulle hon ha mig att andas? vem prioriterar att tänka på andningen när det var situp man skulle göra..

a på tal om tal egentligen så har jag matteprov imorgon yey, skoj som tusan. eller?
skoj är däremot att jonas kommer på lördag :):) eller? joooo :)
och alla klappar takten, dansar ut på ängen och alla får sjunga lallala i refrängen, vi är som fiskar fiskar som viskar. vad ska vi göra , varför ska vi tänka? hmm intressant martin bra låt bra text hm..  under alla kläder barfota i solen sommarvind du är våt och jag är törstig? hmm
säger bara Martiiin - fiskar som viskar .
back to vad ja skulle skriva.. åkte skidor förut , raila hm gick väl sådär lever ju men gjorde inge trick sånt är svårt. jag vet inte vem ja är men för det mesta är ja ändå glad.
asså okej nae Jonas kommer om typ 47 timmar så neeee hejdå bloggen, puuuss


Människor hurrar och humlor surrar
peddar peddar, gurra gurrar
Anders andrar, niklas nickar
lennart lellar o leffe leffar
hajen hajjar o soffan soffar
eva evahahaaaar                          //GES


kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0