här sitter jag gripen för att ha stulit något som inte ens finns, hur är detta möjligt?

tjena hej, sitter i liljanstorp i västerås och chillar som alltid. fått en god och välbehövd middag och väntar nu på att tåget ska avgå mot vännäs.

lämnade funäsdalen tidigt imorse och åkte hela vägen tillbaka till de södra delarna av sverige. veckan i tänndalen har gått fort som tusan! det har blivit lite av skidåkning oavsett, var 35 minus och tydligen var det "inte så trevligt" att åka lift då så alla anläggningar av stängda.. så sjukt illa. men jag lull maria och lisa tog saken i egna händer och vandrade hela vägen upp till toppen med full skidmundering. den dagens bästa åk! gjorde även försök på backflip i kylan, haha fan va jag är bäst kom runt efter bara ett magplask. men landningen var kanske inte helt okej då ja la mig i lössnön. ajja annars hare det legat runt 30 minus varje dag och det har vait helt okej bra åkning i de nästan orörda pisterna :) en härlig vecka tillsammans med båda anna och jonas och massa roligt vi unga folk :)

bil resan hem idag var helt ok den också, haha blev svingelskogen och introtävling för hela slanten :) anna lämnade först av lollo och maria i enköping och sen droppa hon mig här som en påse med skit tack tack ;).
imorgon börjar den underbara skolan igen, häääärligt! kommer till vännäs kl.06.06 med packning som står mig upp till hakan undrar hur många vändor ja kommer att behöva gå för att få upp allt det där till lägenheten.
ajja tack för den underbara veckan i fjällen och det härliga lovet som nu är över !
puss

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0