Hold your breath til its over, there's something left underwater

tjenare hej:)
det är åter helg och som vanligt inget att göra :) dock bara 14 dagar tills ja sitter hemma hemma hemma i norrpan! :)
har varit i backen på fm sen drog vi hem då det blev jätte lång kö, tack linda och malou :) haha asså ja är ine bra på skidor, ja borde inte få åka.. idag ramlade jag hela tiden och det blev bara värre och värre ja och linda bord inte fått vara där, det är ett för farligt ställle, hon blev ju ner nockad av en lift och allt. haha men sandra var duktig :)

igår vare fredag då åt ja massa massa massa chips med dipp :) och såg på sex and the city haha myskväll :)
dagen innan det var det torsdag då åkte ja och sandra ut till backen för att åka lite skidor, det va ju kanske trevligt om ja minns rätt.

just nu fryser jag som en lisa som fryser som tusan.. det har typ varit mellan 14-18 grader i vår lägenhet senaste veckan.. väldigt varmt eller? man får sitta med tjocksockar och täcke på sig, men vi är väl vikingar!

ikväll ska vi till malou ute i skogen och äta middag jag sandra amanda och malou mycket trevligt hoppas ja på :)
god mat lär det bli iaf :) malou ar ju tydligen den frivilliga mästerkocken ;)


frågan är ju varför jag ska se värst ut?

"Och när du ser på mig är det knappt jag minns 
ett enda öknamn de kallade mig,
Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
och att dina ord i natten är det enda som når in
"

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0