I'll watch the night turn light blue, But it's not the same without you,

heeeej, ny vecka nya möjligheter!
igår vare ångest söndag såg två filmer, love actually och sen på kvällen gick ja sandra och janine på bio oh såg New Moon. den var ju bara överskattad precis som första filmen.. overkliga jävla människor jag dööör. alla i byn är ju monster förutom hon, för hon är typ odödlig eller vad? neee ingen film för lisa men många andra gillar ju den, plus edward är inte ens snygg.!

idag har ja vart en bra vänn, först köpte jag en tårta som jag ska bjuda samuel på imorgon då han fyller år (en prinsesstårta tyckte det passa) haha . sen har jag vallat både mina och sandra skidor, känner att ja gjort mina goda gärningar för dagen nu :)
jag körde snowboard idag på skidträningen hahah gick ju bra som tusan det där.. slog i knäna och det där med att hoppa var ju lätt bara landningen som ja nog måste slipa lite på tror jag.. den satt inte alla gånger höhö.

men aa imorgon är det kemi prov så kanske bäst jag pluggar lite på alla dessa tråkiga grundämnen, Hg hit och Sn dit..

Puss

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Malin

New moon är ju asbra :D

2010-01-21 @ 23:14:35
URL: http://zz.bloggplatsen.se

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0