Jag har ett jobb, det är nog inget vidare. Jag har en lägenhet där ingen vill bo..

ja antar att det låter löjlig men möjlig owaauowaauoaau..

en gång åt linda äggmackor, denna gång var idag i railbacken eller baken.ja asså hon delade dock inte med sig men vem vil ha en frysen jävla macka, inte vill då jag iaf.

vi var iaf och raila idag och ja var fööör bra för att vara dålig.. det var menigen att ja skulle ramla så vi kunde göra en rolig railedit men inte fan ramla jag inte.. det var inte okej dock gjorde linda både kullerbytta och sälen vilket var oerhört vackert
där fick den till den!

det var dock gårdagen då det bjöds på romantisk middag hos lindabinda bara vi två var mitt livs bästa och enda dejt, sen kom lite randomflickor och störde som typ maria nathalie malou och felicia trevligt blev det och vi slutade hos några hockebögar.. illa säger ja bara illa ingen musik smak alls.. fuck the macarena!  haha

men just det åter till dagens händelser, dagens outfit? hm.. kan ni gissa allt det vanliga utom mössan! mhm! mössan byttes mot smink och plattat hår ÅMEN! vi åkte till Malou och spelade poker  LINDA VANN.. jag är varken stolt eller förvånad.. bara smått förvirrad och sinnesrubbad..

LINDA förstörde även min dag genom att på min dator, på min egen jävla dator slå mitt alltså mitt rekord på tetris.. fy fan linda.. detta hände dessutom samtidigt som jag gjorde pannkakor åt den häxan.. nu trycker ja extra hårt på tangenterna för att beskriva min ilska.

men gue så mkt läsning det blev för er herrå och god natt ! om det nu blir en god natt.. eller hur blir det EEgentligen..
puss

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Häxan

MOHAHAH Du kommer aldrig klå mitt rekord på DIN dator nu ;)

2010-01-31 @ 01:05:13

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0