lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig?

hej, hej bloggen! hahaha jag och linda har varit insane idag! så jävla roligt vi har haft :D
är nu uppe i vännäs igen och tillbaks i skolan. börjat tre nya kurser, matte B fysik och kemi A myyyys :) verkar ju lagom roliga.
i veckan har ja åkt skidor måndag, åkt skidor gånger två tisdag och ikväll har vi också åkt lite. haha var bara jag linda och sandra där så blev inte mycket av seriös åkning då inte ;) men kul som tusan!

tänkte bara upplysa om att jag har jätte mycket plugg,  har typ projekt i både tyska och biologi, sen svenska analys och nått jävla kemi prov nästa vecka. aja inte värre än att man måste plugga.

jag saknar att vara hemma, det var jätte skönt att bara vara hemma.. :(  "borta bra men hemma bäst, tjusarbacken är den plats jag älskar mest där hör ja hemma och där bör ja bo, och leva tillsammans med anna och mor." den där texten kan låta bra om man sjunger med rätt melodi (svingelskogens avslutningslåt) :)

pratade med jonas nyss också, saknar honom.. inte kul :(

hejdå bloggen! mohahha

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: the real peins

hej hej lisa ;D hahah

2010-01-14 @ 21:57:55

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0