Och jag är aldrig nöjd med något jag har alltid varit sån när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om

hej asså fick några kommentarer om att behålla bloggen..
vem är det där kolmårdstrollet dårå? kan hälsa att finns en väldigt bra låt du kan lyssna på som handlar om sånna som oss..
och malou din fitta ja vill ha mina byxor fryser ju varenda kväll nu i kylan... och så var det ingen kyla men ja frös ändå..
jag har ju dock inget liv sommaren går, börjar snart på eber i nån klass med crossmojjen det blir nog toppen
ikväll ska det åska imorgon åker min familj ut och seglar skönt att slippa sitta i en läskig vinglig båt i en stormig sjö en underbar sommar dag när solen steker och livet leker öhm njaa
är ledig imorgon och som vanlig helt slut efter att ha jobbat hela dagen så somnar nog snart i vilket fall. men ska bli skönt med en ledig dag
var på öland i helgen det va underbart fint och skönt :) alltid lika kul att träffa lisafisa men ett galet uppdrag har vi nu dragit på oss men men
i torsdags var det konsert för fulla muggar, helt underbart lasse och melissa på en gång det bästa någonsin ! :)
ska nog drömma mig bort dit lite så aa avslutar detta kopiöst långa inlägg skriver ju lika mkt som ja svettas på jobbet herregud..
ha det bra herrå

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: mluu

jag ha ju hittat byxorna, bara du kommer och hämtar dom ;)

2010-08-06 @ 16:02:51
URL: http://amongtheclouds.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0