hälsa norrland att jag längtar, jag längtar men jag har ett nytt hem

hejhej, denna blogg stämmer ju inge bra längre i och med att ja är 0 mil hemifrån och så ska det förbli.. 
sitter just i soffan framför tv och de pratar om det där tragiska bröllopet som tog plats igår. men det var en fin fest, fast ja missa allt roligt så som tårta och tal och det känns bra man ska ju inte vara för intresserad.
är ledig idag och har ingen aning om va jag ska hitta på, det är grått och blåser kusinerna från island kommer ikväll det var ju ett tag sen :)

tänkte berätta om mitt underbara jobb, ja står på kolmården och säljer pomme, hamburgare och allt annat som sälj i en hamburger restaurang. det är ständig kö och mkt att göra. galet halt golv och man bränner sig på pommen. men det är kul ! :)
älska mer, älska FLÖT!

men är lite osäker tänkte kanske lägga ner denna blogg nu när ja bor hemma och mamma inte längre behöver läsa om allt jag gör, men kanske om jag kommer på ngt att skirva så kan ja ju fortsätta.

Malou, jag saknar mina mjukis .. har du hittat dom? :) jag är ledig på vännäsdagarna.. ska ja palla..
och förövrigt jag saknar faktiskt alla er där uppefrån lite granna, men tror inte ja vill erkänna det så
pusssshej leverpastej (en bild från förra midsommar)


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Deeeeeennis

heeej jag läser din blogg lite ^^ hihihi

du bordde åka upp på vännäsdagarna så vi kan se igen :D förresten så kanske vi ska dra ihop ett gäng som ska gå till Grönan innan vännäsdagarna, om du är på så är det bara att säga till ^^ vore roligt iaf :P

men hej svejs ska kanske sova snart :P

ha det bästaste lovet annars :D hihi

2010-06-21 @ 02:23:57
Postat av: Feffe

Jag tkr du ska ha kvar bloggen =) Så man får se vad du gör hemma ^^

2010-06-23 @ 20:56:03
URL: http://itsfeffe.blogg.se/
Postat av: Kolmårdstroll

Neje inte sluta skriva :O Har ju precis hittat den och börjat läsa :O



MVH kolmårdstrollet

2010-07-06 @ 21:47:24
Postat av: bluuu

jaa jag har hittat byxorna, hittade dom just då du for din lilla jävel..men du får komma hit och hämta dom! eftersom ingen vill träffa mig så komme rjag att skippa stockholmsresan...

sitter här å gråter och saknar du ju för fan :(

2010-07-13 @ 19:12:55

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0