äru kär i mig ännu Klas -Göran? har du kvar dina känslor för miiig?

hejhej, helgen spenderades hos malou mkt trevligt :)
sen vare måndag igår träning och idag träning. jätte jätte fint väder i backen idag :)
jag har kört pipe endast dessa två dagar får nämligen inte hoppa. jippi. jag är LITE mobbad där ja åker alldeles ensamen men va fan.. bara linda och dennis som skrattat åt mig ännu iaf.

amen idag också har jag ätit både snigel och bläckfisk.... blääää vilka rysningar man fick när man stoppde de där djuren i munnen.. uuh.

släpper en bild från pipen haha så ni kan se de fina vädret och lilla jag :)



ha en fin dag nu ska jag till ica med lindabinda som vanligt :)
Den som ruvar på hämnd håller sina egna sår öppna


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: mamma maria

Någon ny bild vore bra, hur ser du ut nu?

2010-04-08 @ 12:08:46
URL: http://minstabarnet.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0