I think of all the friends I've known, When I dial the telephone nobody's home

Hej bloggen känner att du och ja tappat conection lite, hälsar inte på så ofta längre..
men iaf I måndags hade vi ganska kul på träningen, först försökte jag lära mig åka pipe vilket inte gav några större fransteg sen  köttade de flesta sönder i nått litet hopp nästan alla utom linda fläskskalle som filmade allt istället. måste bara tala om att sandra backflip var den bästa nånsin nästan, hon gjorden dagen för nästan alla närvarande tror jag. jag tror dessutom jag blev sisådär fem centimeter kortare så ja landade på huvudet och fick kroppen över mig.. hm.

på tisdagen blev det bara pipe på tränigen typ och lite chillerill och följa john.

allmänt så har linda bott hos oss denna vecka, trevligt trevligt. hon sitter förövringt mitt emot mig och pluggar och sandra sitter i sängen och ja vet inte vad för jag ser henne inte. jag själv sitter då och skriver ointressanta texter för andra att läsa på internet. och jag åt på tal om det nyss banan i choklad som var galet gott :) sen blir det våffelfrossa på lobbyn tror jag och kanske lite soppa med blåbärskaraktär med glass gjord på riktig grädde. nice

och jag älskar inte folk som loggar in på msn femhundra gånger och hela skärmen blir full av sånna där irriterande upp hoppande små fönster.
har förövringt rosa hår och tänkte att ni kunde få njuta av den vackra åsynen..



Bättre leva på hoppet än att hoppa på levern.
fundra på den ni och ha en bra dag!


kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0