I Won't Let the Sun Go Down on Me

hej , igår vare en fantastiskt rolig kväll i vännäs hah, ja och nathalie satt till klockan två och körde rita gissa typ och nynnade sånger, fet nice ja är sååå bra på att rita specielt rita ordet JA. hahah

idag har varit en ganska underbar dag, vaknade åt frukost, sen drog vi på oss kläder för att åka ut och köra längd i två två plus och stekande sol :) 
så vi var jag, sandra, malou, sally, maria, ewe och felicia som drog ut och åkte på nån läskig liten å, men det var jätte mysigt stannade och fikade och solade lite emellan åt. så a det var en ganska underbar dag :)
nu har jag duschat och placerat mig och mitt rosa hår i sängen med en filt redo för att plugga inte lika underbart men måste göras..
så dax att börja kanske, :)
charrrrrrrråå bloggen

Jag blir oinspirerad och ledsen
av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken,
precis som du



kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: malou

älska vännäs <3 :D

2010-03-22 @ 14:24:14
URL: http://malouwestermark.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0