we don't need no thought control

vad är en ljusledare och hur fungerar de? lisa tänker några sekunder och svarar sedan den leder ljus =)
pluggar fysik eller njaa fett aktivt.. kunde inte åka på träningen idag då jag har så ont i halsen att jag knappt kan andas då ja är utomhus så någon backe blev det inte för mig inte.. knarkar varm oboy och halstabletter i stället.
ja mår inge vidare är jätte trött, fryser och näsan min är helt tät som man skulle säga om man vore norrlänning.

men va tusan det är ju snart sportlov så =), vilket alla ni andra kötthuvven från gatan där jag bor redan haft haha
hoppas ni hade ett bra lov jag hade iaf en bra vecka förra veckan
jonasponas var här hela veckan fett nice :) ganska så jätte nice faktiskt, tycker om honom :)

och aa igår var det exakt ett år sedan jag ramla på den där jäklans saken i yxbacken och spräkte min älskade mjälte. så idag är det ett år sedan det var vasalopp på tv och ja låg på iva och kollade utan att veta vad jag såg.. jag var lagom drogad ;) men a jag har ju överlevt men tänkte bara att alla skulle skänka det en tanke haha vad nu det skulle vara bra för..

men nu kom liiiiiiiiiiiiiinda jao herrå bloggen hejdå fysiken hejhej linda !





kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Insatsgruppbefäl Gros

Ett år sedan jag satt å¨iva i 5 timmar och du sov och blev rag för att jag inte varit där för när du vakande var klocka så mycket att jag gått.

2010-03-03 @ 18:34:02
Postat av: mjältspräckarn

ett år sedan ja låg i en oerhört inte skön säng lämnad ensam utan någon där.. ja lovar du va inte där. jag tror det va större risk att du låg hemma och sov och drömde att du suttit hos mig för det är vad du borde gjort :) ja var ju trott allt fett pigg och fräsch och hade koll på allt!

2010-03-03 @ 19:34:26

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0