9 to 5 can make your dreams come true, But I don't wanna be like you

en lördag, klockan är över tolv och jag har inte gjort ett piss mer än lyssnat på musik, duschat och ätit frukost sen tio.. ja måste vara snabb höh. men nu slutade musiken att funka.. jälla internet det är som sj, lägger ner varannat ackorder. eller hur han nu säger, börjar bli lite ringrostig på det där med M och B repliker.
Var i fjällen förra veckan och det gjorde mig då gott, den gula snön och den vita solen :).

igår var det valborg blev att vara hos nathalie, äta kycklingkorv, sen kom de andra flickorna och vi gick och kolla brasan. sen va vi hos natta igen tills hon tyckte alla skulle flytta sina feta arslen ut i det kalla otäcka vännäs vädret. så till slut när jag frusit ihjäl så gick jag och sandra hem sådär runt elva hah. bra kväll bra kväll :P
men aaja tack för igår flickor :)  fick iaf prata en liten stund med jonas när jag kom hem :)
plus är bara 12 dagar tills ja är hemma igen tror ja :) innan det ska jag dock ha, två engelska nationella- och ett tyska grammatik prov. jippi. och ja 18 dagar kvar tills man förhoppningsvis är klar med matte B :)
22 dagar tills det är big happening i vännäs som numera inte är i vännäs utan umeå.. va fasen. ;P äsch det blir bra simon..
nu ska ja göra mina övningar för att säga något av värde, sen kanske läsa lite fysik och matematik. en lördag vare ja..

"Suburbia is hot tonight
But nothing seems to feel alright
I don't want your sympathy
I just need a little therapy
At least that's what they say to me"

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0