but the shit that I've done with this spark of a gun, You will cry us to rise up alive.

hejhopp gummisnopp
en söndag som idag har ja vaknat upp hos linda där ja sovit och spenderat mesta delen av min helg haha. vi har sett för många filmer för mitt tycke, alla är så förutsägbara.. jag gissar ALLTID rätt (det sa linda idag)..
i fredags åt ja linda sandra och malou pizza sen drog vi till badet och körde brännboll mot vännäs pojkar(vi vann) :D

detta var vinnar bilden :) haha
efter brännbollen gick de flesta till lobbyn, ja slog skiten ur dennis på biljard och gick sedan hem till linda och såg film och somna.
i lördags såg vi film degade låg i solen och plugga tyska och gjorde och åt tacos med nathalie och nisse felicia kom på ett hörn. GOTT :) sen blev det typ badet och grilla eller ja elda tills det dog ut och vi gick hem och sov.
nice helg, tack för den. nu ska jag chilla dennis ser ut som en dykare och jag som en psykolog så det löser sig nog.


kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0