inte ska du väl ta bort den där?

- Men den stämmer ju precis med beskrivningen, litet maskformig bihang ;)

21 dagar tills ja åker hem, åker hem härifrån för sista gången jej
idag är lämnad helt ensam i den här hettan, legat ute i gräset och läst fysik fatta lika lite som ja frös alltså inget och näsan kliar uschlans.

alla mina så kallade vänner är i umeå och shoppar.. dom fråga mig inte ens om jag ville följa med, wounder why..
biologiprovet skrivet, nu äre bara kemi prov, fysik prov, tyska nationella och lovund som ska överlevas innan detta år är över :) nu när det är så varmt känns det faktiskt som om sommaren är riktigt nära :) liksom spindeln som just kröp på mitt ben.. blääää där flög nästan datan.

men herrå har ju inget att säga som vanligt.



kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0